Jeg vil gerne helt uopfordret udtrykke min uforbeholdne ros til jeres indsats i forbindelse med flytningen af Orbicon A/S fra henholdsvis Ballerup og Roskilde til det nye domicil i Høje Taastrup.

Fra vores interne Facility service har jeg kun hørt rosende ord omkring den logistiske planlægning, rådgivningen under vejs og den egentlige aftaleindgåelse. Alt gennemført totalt professionelt og i en meget behagelig tone. Jeg har flere gange før flytningen spurgt ind til projektet, og har fra vores FC chef hele tiden fået svaret – PA virker helt rolige, de ser ud til at have styr på det, er ikke nervøse ved den skrappe tidsplan og viser at dette er noget de bare har prøvet mange gange – så helt rolig.

Og til selve flytningen

Vi skulle flytte 309 arbejdspladser med ret store arkiver, IT, møbler og alt. Vi havde aftalt at alle medarbejdere pakkede deres egne flyttekasser 4 stk fredag kl. 14.00, hvorefter de forlod kontoret. Resten skulle PA tage sig af. Mandag morgen mødte de så ind det nye sted, og kl. 10.00 var alle på plads, pakket ud og koblet på det nye netværk, og i gang med arbejdet. – Et minimum af produktionstab.

Selv havde jeg fornøjelsen at komme forbi et par gange i weekenden, og det var som at træde ind i en myretue. Biler, hunde, lifte og super effektive flyttefolk. Der var en intens men super stemning, blandt en stor flok meget engagerede folk.

Vi har drøftet det mange gange de efterfølgende dage, og vore egne medarbejdere har været næsegrus af beundring over at det kunne lade sig gøre, at alt stod som det skulle, og antallet af skader var på et absolut minimum, hvortil kommer, at de flyttefolk de mødte i dagene inden og i dagene efter som hjalp med forberedelse og oprydning udviste en venlighed og hurtighed som var bemærkelsesværdig.

Alt i alt, en rigtig god oplevelse, og den største tak til alle de mange mennesker hos jer som har bidraget til at flytningen oplevedes som en stor succes.

Jesper Nybo Andersen
ORBICON

Vi valgte Per Andersen til at stå for flytningen af vores hovedkontor, og vi har været ovenud tilfredse med deres håndtering af vores flytning. Hele planlægningen af flytningen var meget professionel, og speciel flytningen af vores maskiner blev planlagt ned til mindste detalje. Der blev lagt en meget stram tidsplan, så nedetiden for hver maskine blev minimeret, og hver maskine blev af sikkerhedshensyn transporteret separat.

SYNOPTIK har flyttet hovedkontor fra Rødovre til Herlev. Vores hovedkontor omfatter kontorer med almindeligt kontorudstyr samt en central produktion, som sliber glas og samler briller for de fleste af vores butikker. Det betød, at vi også skulle flytte tre store maskiner samt et meget sart samlebånd, der ikke tåler det mindste tryk. Maskinerne vejer ca. 800-1.000 kg pr. stk. og indeholder meget fint optisk udstyr, som skal behandles meget varsomt.

Per Andersen havde stor forståelse for, at flytningen af disse maskiner var kritisk for SYNOPTIKS forretning, og de håndterede flytningen af maskinerne yderst professionelt – maskinerne var endda oppe at køre tidligere end forventet.

Flytningen af det almindelige kontorudstyr gik også hurtigt og effektivt, og Per Andersen har i alle henseender været en fleksibel, behagelig og meget professionel samarbejdspartner. Alle deres medarbejdere var tillige meget behagelige og servicemindede.

Per Andersen var ikke den billigste af de flyttefirmaer, som bød på vores flytning, men vi vil til enhver tid gerne betale for den gode og professionelle service, som Per Andersen kan tilbyde.

SYNOPTIK
Anne Munk Fæster

MT Højgaard A/S flyttede til nyt domicil hen over en weekend.

Vi valgte, at bruge vores samarbejdspartner gennem mange år Per Andersen A/S, hvilket vi bestemt ikke fortryder.

Flytningen gik over alt forventning. En opgave, der krævede flytning af 520 kontorarbejdspladser, samt andet inventar i virksomheden. Per Andersen A/S var med fra start i dialogen, og planlægningen, omkring hvad og hvordan hele flytningen skulle foregå. På den måde kunne alle interessenter informeres om detaljerne vedrørende opgaven. Per Andersen A/S havde på forhånd registeret og nedpakket vores fjernarkiv ca. 3000 hyldemeter som vi efterfølgende har fået opmagasineret hos Per Andersen A/S. Nærarkivet blev ned og udpakket af Per Andersen A/S i ugen inden flytningen så alt stod helt klart inden medarbejderne mødte på arbejde.

Flytningen skulle gennemføres på 1 weekend, så der var store krav til opgaven og tidsplanen.

Fredag eftermiddag gik startskuddet til flytningen, og Per Andersen A/S stod klar til tiden, og vidste præcis, hvor alt inventar skulle stilles. Alle flyttekasser blev pakket ud, og indholdet blev placeret i de respektive reoler til hver enkelt medarbejder i MT Højgaard, Per Andersen A/S stod samtidig for IT monteringen så alt var klart.

Per Andersen A/S afsluttede flytningen søndag aften kl. 20.00 hvorefter rengøringen kunne rykke ind.

Mandag morgen mødte MT Højgaard’s medarbejdere ind til et nyt domicil fuldt møbleret og klar til brug. Det eneste de skulle gøre var, at sætte deres computer i deres docking station, og så var de i gang med en ny dag i et nyt hus.

Flytningen gik langt ud over vores forventninger, og MT Højgaard A/S kan kun anbefale Per Andersen A/S som et meget engageret og professionelt flyttefirma.

Vibeke Guhle, Intern Servicechef
MT HØJGAARD

Per Andersen A/S har igennem en årrække været leverandør af flytteydelser til Integrationsministeriet, hvor de har håndteret både interne og eksterne flytteopgaver til vores fulde tilfredshed.

Kvaliteten er i orden, de holder hvad de lover, er velforberedte og utrolig behagelige at arbejde sammen med. Deres medarbejdere er høflige, fleksible og har både erfaring og kompetence til a klare de problemer, der måtte opstå undervejs, Hertil har virksomheden helt tydeligt erfaring i at planlægge og håndtere selv meget store projekter. De kan samarbejde og har en særlig evne til at udligne uforudsete forsinkelser undervejs.

Per Andersen A/S var derfor det naturlige valg, da Integrationsministeriet blev nedlagt og 140 medarbejdere fra tre forskellige adresser skulle flytte til Ministeriet for By, Bolig og Landdistrikter.

Kim La Cour, Servicechef
MINISTERIET FOR BY, BOLIG OG LANDDISTRIKTER

I 2009 indgik vi et formelt samarbejde med Per Andersen A/S om hospitalets interne flytteopgaver. Aftalen indebærer, at to flyttemænd møder på en fast dag hver uge, hvor de får udleveret rekvisitioner fra afdelingerne, hvorefter de selvstændigt varetager opgaven.

Oprindelig løste hospitalet selv flytteopgaven internt. Vi måtte imidlertid erkende, at opgaven var større, end vi selv kunne magte. Bl.a. havde vi store afdelingsflytninger, vi flyttede børneafdelingen fra Amager Hospital til Hvidovre. Vi har flyttet hele ortopædkirurgisk afd. fra Amager og Glostrup Hospital til Hvidovre.

Per Andersen A/S løser mange forskellige opgaver og i forskellige størrelser. Opgaver fra de to faste mænd til tyve mænd med flere lastbiler. Vi har anvendt en flyttemand som kurer, med en hastopgave til Odense Universitets Hospital, og har flyttet patologiske prøver fra eksterne laboratorier til Hvidovre Hospital og mange andre små og store opgaver.

Vi er glade for samarbejdet med Per Andersen A/S og hans mandskab, som altid går friskt til opgaven.

Johnny Berg, Enhedschef
HVIDOVRE HOSPITAL

Vores erfaring med flyttefirmaet Per Andersen A/S er kun positiv. Aftaler bliver overholdt og sammenhængen mellem ydelse og pris er fornuftig. Medarbejdernes profesionalisme kom bl.a. til udtryk i kompetent rådgivning i forbindelse med planlægningen, fleksibilitet i tidspunkt, beregning af nødvendigt antal kasser, reservation af plads til flyttebilerne ved den nye adresse m.m.

Ved første kontakt fik vi indtryk af at det er et firma man kan have tillid til og alle de medarbejdere vi kom i berøring med understøttede denne oplevelse.

Selv efter flytning og betaling var gennemført fortsatte den positive behandling i form af stor fleksibilitet i forbindelse med afhentning af de tomme flyttekasser. Vi vil til enhver tid anbefale Flyttefirma Per Andersen A/S – I har været med til at gøre det nemmere for os at komme igennem opgaven.

Jacob Austed & Marie Louise Heiberg

Vi kan helt klart anbefale flyttefirmaet Per Andersen.

Tilbudsfasen, forberedelsen inden flytningen og selve flytningen forløb uden nogen problemer overhovedet, fra start til slutning.

Venlige og serviceorienterede flyttefolk.

Henrik Jørgensen, Logistik- og Indkøbschef
DIALIGHT BTI

Bliv ringet op

Udfyld formularen også ringer vi dig op inden for kort tid.

+45 32 52 11 12
info@flyt.dk